close my eyes and fly away

skolan idag var väl som vanligt tråkig tråkig och tråkig haha. efter skolan snackade jag en stund med massa folk :) och kom fram till att fille kanske ska fixa min moppe lite, typ ta bort lite grejer och sånt så den blir snyggare! awesome! :D , sen åkte jag hem ska kolla lite med min pappa om jag kanske får trimma min moppe lite med, men han är väldigt sträng med sånt så får väl se. nu har jag städat lite och ikväll vid 7 kommer det gäster hit. mammas kompis och hennes familj. imorgon är det partyyy! taggar som fan :) ska oxå spela match imorgon mot falkenberg, hoppas att vi kommer hem med vinst för en gångs skull! aja nu ska jag dra pussar frida

jeans- ginatricot
collegetröja- ginatricot
klocka: ur&penn
svart vanligt linne - gekås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0