förlåt för att..

förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, och idag. men det är ju skola och sen brukar jag hitta på något annat. idag så tog jag moppen väldigt skönt ändå kunde sova längre. sen skolan då. sista lektionen tog vi klassfoto, blev nog okej, hoppas på det iaf! sen när jag skulle hem stog jag och snackade med fille en stund. efter det drog jag och linda med karin och emma på flaggfotboll haha! gick väl bra för första gången! ni som inte vet vad det är sök på det för jag orkar inte förklara! haha. men iaf kom hem nu för en stundsen har duschat och ska snart gå och göra något, läsa kanske? haha näe puss frida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA, fida och läsa? naaaw!

2010-08-26 @ 21:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0