hej hej

nu kom jag hem från träningen, idag var den rolig och rätt slapp. iaf igår, började med stranden med annie julia och karin awesome! sen åkte vi vidare in till stan. träffade en uteliggare hon skrämde livet ur mig :s typ sa att hon skulle döda oss och att vi var horor och massa när vi inte hade gjort något. sen drog vi hem till annie och sen vidare hem till mig. kollade på film och två töntar badade mitt i natten i min pool haha xd. vaknade idag vid halv 11 typ. sen vid halv 1 åkte alla hem. imorgon blir det nog en jogging runda och sen ska vi nog vara några och kolla på film? aja det blir nog bra :) nu kommer det många bilder! :D pussar frida
några bilder från cupen:
bilder med nytt objektiv:
bara några små bilder från idag:
tog inte så många eftersom jag inte hade med mig kameran. men dessa får räcka :)

Kommentarer
Postat av: m

vad heter detta nya fina objektiv? :) <33

2010-08-04 @ 22:11:55
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0