helt grymt!

kvällen igår var helt grym! kollade på mysteriet på greveholm och vid 12 tiden gick vi ut för nattbad. tog massa bilder då med som jag ska få av malin som kommer komma upp här på bloggen! sen kollade vi klart på mysteriet på greveholm sen klockan 3-4 så dampade vi,julia och malin somnade då oxå typ. men jag och karin var uppe och dampade ända fram till klockan halv 8 i morse då vi faktiskt bestämde oss för att sova. men vaknade igen 3 timmar efter av att julia skulle hem. sen så gick jag malin och karin upp. sen när alla hade åkt hem åkte jag och pappa för att hämta min moppe som är fixad :D snart ska jag sova sen ta en dusch och sen iväg och kolla fotboll en stund. ikväll blir det grillning med mamma och pappa och imorgon blir det fotbolls cykelfest och utedansen awesome! :D pussar frida.
bilder på mig och syster:
tjejkvällen:
tro mig många mer galna bilder har jag, och några till kommer att komma upp. men dessa räcker så länge! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0