känner att bloggningen..

känner att bloggningen bara blir sämre och sämre! måste ändra på detta! , iaf igår vaknade jag upp hemma hos elin. vi stack in till stan, där köpte jag en skjorta från H&M. sen vidare hem. fixade mig och sånt, sen stack vi till lilla kärra där det inte var något folk typ! sen började det regna med så vi som var där bestämde oss för att dra hem till amanda. där var vi ca 12 st. sen åkte några hem och några kom. vid 2 kanske drog jag,annie,linus och fille hem, men när vi har åkt en bit kommer jag på att jag glömde min mobil så vi fick åka tillbaka. sen när vi skulle stanna hemma hos fille så är det klart att jag och annie kör på gräset så båda ramlar med mopparna! aja ingen skada skedd och mopparna klarade sig utan en ända skråma! idag vaknade jag upp med nackont! men hoppas det går över. ska nog kolla på när min lilla syster spelar match idag i valinge. annars vet jag inte vad som händer, kanske fest? aja nu ska jag ta och duscha! pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0