kvällen, fundering över fotbollen

ja kvällen igår vet jag inte vad jag ska säga xd haha men det var väl kul :D , kom hem till elin igen kl 4 på natten, då tog vi fram tacos grymt gott! sen somnade vi vid 5 typ vaknade idag vid 3 haha. sen stack jag hem typ vid halv 4, nu har jag ätit och ikväll blir det träning om det inte regnar. vet ni vad, jag har börjat fundera lite med fotbollen, känner att kanske vill ta en paus från den men vet inte. jag menar jag känner att jag lika gärna kan springa hemma för det är typ det ända som får mig att spela. jag är livrädd för att gå upp i vikt. men aja vi får väl se ;) nu ska jag ta och slappa fram till träningen pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0