sjuk kväll asså..

började med cykel grej med fotbollslaget. sen vid 4 cyklade jag till karin, duschade och sånt där sen vidare på förfest hos emelie helt grym förfest tack emelie! sen cyklade vi vidare till skällinge. vad som hände där var galet och det tar jag inte här på bloggen. sen vid 3? cyklade vi tillbaka till emelie men med oss följde oxå 3 killar, bob,bäckis och nordan. dom cyklade sen hem från emelie vid 4 halv 5? somnade rätt fort efter det. idag har jag inte gjort så mycket varit hos emelie hela förmiddagen. ikväll ska jag ta det lungt rätt skönt faktiskt. GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN! pussar frida
några bilder från igår:
nyktra hmm...
ett dopp i sjön tyckte några var rätt skönt ;)
jag och ida är inte så lyckade ibland, råkade ta sönder en gunga xd

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

hahaha! tack själv älskling<3

så jääävla skoj var kvällen<3

2010-08-08 @ 16:49:38
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0