vädret suger!

jävlar vad jag hatar vädret just nu, blåser och regnar typ storm ute ju! ikväll blir det träning skiter i min förskyldning helt och hållet nu. blir jag sjuk blir jag det. sen blir det antagligen sängen på en gång. imorgon ska vi ta klassfoto kl 2, inte okej! och vet ni vad som mer inte är okej, bussarna! dom kör inte längre in till min kompis hus och vänder utan vi måste gå typ 2-3 km hem från skolan. som idag i regnet och det blåste som fan ute så ska vi gå typ 3 km inte okej alltså! aja imorgon tar jag moppen om det är väder för det. orkar inte den jävla bussen. nu måste jag gå och fixa för träningen. pussar frida

en bild nu från sommarlovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0