vilken natt.

igår började dagen med att åka till elin, där träffade vi även jesper. tog en tur med mopparna och tog kort m.m. sen blev det vidare till fotbollsmatchen mot getinge. vi spelade riktigt bra i början av första halvlek men sen hände det något? aja förlorade med 1-0, plus jag har sjukt många blåmärken och typ en bula på knät efter den matchen. sen åkte jag och elin till donken och åt. efter det åkte vi hem till mig med Filip och Henrik. när vi väl kommer hem till mig så står linn utanför. sen på kvällen åkte jag och henrik även och hämtade linus. kvällen/natten slutade bra och nästan alla somnade vid 6 på morgonen. idag vaknade jag med kramp i benet haha. så jag flög upp ur sängen och började gå runt. sen kom även linn oxå. vi satt och pratade sen vaknade resten av folket med. nu har alla åkt hem och jag ska ta mig en skön dusch och sen sova låter riktigt skönt! pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0