dåligt med bilder.

jag har nu insett att jag har väldigt dåligt med bilder på min blogg, dels för jag inte har någon webbcamera så jag lägger nästan bara in när jag orkar ta bilder med mobilen/kameran och lägger en på det sättet. men jag ska ändå försöka bli lite bättre med bilder för bloggen blir så mycket roligre med bilder.
________________________________________________________________________________________________

idag då, klockan ringde 07:00 och drog på mig kläder och fixade mig för skolan. idag kunde jag välja på att göra matte prov eller inte så jag valde att göra det på måndag. känns som vi har hur mycket som helst nu innan lovet! och jag får ännu mer press när det är dessa betygen man söker in på ps med! men ska försöka hålla ut i en och en halv vecka till sen kommer det efterlängtade lovet! måste gå nu pussar frida

eftersom jag hade väldigt tråkigt drar jag till med några bilder!

outfit idag





några mun bilder med rött läppstift.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0