don't worry be happy ;)

hejsan!

har inte bloggat nu de två senaste dagarna pga att i torsdags åkte jag till gekås. köpte faktiskt rätt mycket grejer för en gångs skull. sen igår var jag först och fixade inför tofta julbord som är idag och sen dirr efter det åkte jag och kollade på bio med karin, jesper, gustav och robin. kollade harry potter och den var faktiskt riktigt bra! så den är verkligen värld att se. kom hem vid 12 på natten och somnade  halv 1. sen idag har jag legat och kollat på små filmer från när jag och mina syskon var små, så gulliga haha! ;) idag är det servering för julbordet från kl halv 5 till senast 2 inatt yey jätte kul verkligen.. aja bloggar mer sen pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0