god jul i efterhand!

Ja god jul alla! en dag efter men var inte inne på datorn igår. började med att vakna vid 9 drog mig till duschen och sen tog jag på mig lite finare kläder eftersom vi skulle doppa grytan hos morfar med släkten från mammas sida. åt massa och sen vid 3 kollade vi på kalle anka (tradion) sen åkte alla hem. vi fixade oss lite för att sen åka vidare till kusinerna på pappas sida. där åt vi ännu mer och öppnade även julklappar! jag klagar absolut inte på mina julklappar iaf, massa pengar, mp4 movie player med en rätt stor skärm, headsett till den, och thailands resan såklart plus lite små saker. kom hem vid halv 1 och gick dirr och la mig. vaknade idag vid 11 och sitter och fixar musik med ett program genom spotify. xoxo frida

Kommentarer
Postat av: julia

vad heter det programet?;)

2010-12-25 @ 12:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0