Lov!

äntligen det vi alla i skolan har längtat efter, jul lov! :D fy så skönt ska jag tala om. Började dagen med att komma försent till skolan för bussen hade kört fast. så kommer mitt i nobell prisutdelningen, grattis Karin,Cornelia och Sofie som kom 1,2 och 3:a efter det gick vi till gympasalen där det var julkonsert i någon timme efter det film och sist betygsutdelning. själv blev jag inte nöjd alls nästan. trodde verkligen att jag hade höjt mig i 3 ämnen men nejdå. aja det blir väl att kämpa på tills nästa termin då jag ska försöka satsa gärnet! ikväll blir det chill ska nog kanske ta in julgranen! julafton är ju snart också, även om jag inte kommer få något så längtar jag ändå dit. P.s bilder från utklädnings dagen har tyvärr inte jag några men hoppas att min kära vän julia som hade kamera lägger upp några. tog även kort med syster idag men tyvärr hittar jag inte sladden men de får ni när jag hittar den! 
xoxo frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0