ojsan

jag som lovade att bli bättre med bloggandet nu över lovet, fast näe.. det händer ju så mycket mer saker så det blir aldrig att jag startar datorn på dagarna längre. igår var det filmkväll med några härliga människor åkte dock hem tidigt för jobbet väntade nästa dag. så idag har jag bara jobbat,duschat och degat. imorgon blir det upp tidigt för ska iväg till tandläkaren usch! hatar verkligen grejen dom stoppar in i munnen, jag spyr nästan av den. så säger dom alltid, så *klick, tar kort* gå sakta till datorn näe den blev inte så bra vi får ta en till går sakta ut igen och gör samma sak! menas man sitter där och pinas och spyr nästan...tur att man inte är där så ofta. sen blir det stan med de bästa julia och ida även kanske elin. skriver mer imorgon xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0