pack up your problems.

shue!

okej ps var inte så pinsamt som jag trodde det skulle bli! mer roligt faktiskt träffade massa människor som går på ps och även massa från andra skolor! jag har ännu inte bestämt mig vad jag ska gå men det lutar åt barn och fritid, har några jag känner där som går i 2:an och dom berättade allt om hur det var och sånt! lät riktigt kul faktiskt. satt och snackade med en person som jag har känt sen jag var liten som då går i 2:an och hon berättade hur mycket som helst och svarade på allt jag ville veta. så ja ska iaf gå på öppethus då den 11 dec vem vet jag kanske ändrar mig. sen gick jag på stan med emelie annie och natalie riktigt kul! köpte mig silicea (ett medel orkar inte berätta) sen hem. när jag kom hem gjorde jag styrka och sen duschen. nu ska jag ta fram spanskan pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0