tillbaka till verkligheten

tjenare!

idag har min dag sett ut som vanligt, tråkig...Jag som sa innan lovet att jag inte skulle sitta och inte göra något, men så har det blivit ändå. snackade lite med elin som ska komma hit den 28 och så ska vi laga mat och sånt mys! har också bestämt att åka till stan med käraste ida och julia kommer bli great! så har vi nyår med, kommer bli riktigt awesome och längtar som fan om jag får säga det. sen åker jag! så kommer nog ändå bli saker att göra ändå. imorgon bär det av till farmor, ska äta där och sånt oxå en tradition. skriver mer imorgon eller senare. xoxo frida

förra årets gran, har tyvärr inte hittat sladden än, men så fort jag gör det kommer massa bilder in, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0