vad hände?

vad hände med dig egentligen?
vi stog varandra så nära, men nu så långt bort.
du förändrades och jag hängde inte riktigt med i ditt tempo.
när vi är e det som att jag skulle vara i underklass mot dig.
jag saknar det vi hade förut, då vi var bästa kompisar.
vi brydde oss inte om något annat än varandra.
vi sågs alltid och så fort vi inte träffades saknade vi varandra.
vi sa alltid du och jag föralltid vad tog det vägen?
jag saknar dig mer än allt annat men jag inser nu,
det kommer aldrig bli som då, våran vänskap var så stark.
jag älskar dig fortfarande men allt är inte länge på samma sätt.
bästa vänner kan man kanske inte säga längre men saknar dig det gör jag.

Kommentarer
Postat av: En god vän vid namnet Linda fucking Johansson.

Du vet vart du har mig bruden<3

2010-12-14 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0