without you i'm nothing.

hejsan! tyvärr blev det bara 1 inlägg idag! men jag ska försöka skriva lite så det blir nog rätt mycket ändå.
idag då, skolan först spelade upp min låt för min musiklärare idag kändes som det gick rätt bra ändå spelade fel 1 gång men det fixade sig, och hon sa att jag var duktig och sånt. så hoppas på ett Mvg nu! sen efter skolan åkte jag, mina syskon,Jessica (lilla syrrans kompis) och pappa in till stan. tog sprutan som inte alls gjorde ont som alla säger att den gör ;o haha men jo det kändes ju lite efter men annars gjorde det inte ont alls. sen åkte vi till hajen och handlade, så nu har jag godis till imorgon (y) kom hem och kollade på mer filmer från när jag och mina syskon var små och även en film från när vi var i egypten. efter det tog jag tag i min styrka och gjorde den. nu sitter jag här duschad och ska snart fixa mig och sen läsa igenom matten en gång. pussar frida

Kommentarer
Postat av: t

god morgon god morgon! :)

Tittar in en liten sväng på din blog hihi ;) HÄnder det något skoj nu till helgen då?

Kramar :)

2010-12-10 @ 08:41:33
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0