anton och malin.

ja idag var det en trevlig dag med 2 st trevliga personer. först vaknade jag vid halv 11 sprang ut och började sola :D , sen vid 12 ungefär lite mer så gick jag in för molnen började komma. sen vid 2 åkte jag och malin till anton. han fixade min data så nu går det mycket fortare! tack anton :D , sen gick vi ut och spelade badminton m.m trevligt trevligt. kom hem precis. skulle egentligen bada med louice idag men nej det är kallt så det blev inte. nu ska jag ta och göra något kul.. pussar frida

haha anton förra sommaren ;)<3
malin :D<3

Kommentarer
Postat av: m

yäääy, den ''anton''bilden tog jag! XD<333

2010-06-22 @ 22:45:40
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0