dålig uppdatering idag

ja idag har jag inte varit hemma nästan alls. kom nyss hem typ, först var det minimara var kontroll grejs så satt och heja på dom som sprang förbi i ungefär 2 timmar och vet ni jag ångra mig något så sjukt att jag inte sprang.. aja nästa år då fan! iaf julia vann malin kom 2:a och karin 3:a i'm so proud! haha, sen när jag kom hem så hade jag så sjukt mycket dåligt självförtroende och jag var så besviken för att jag inte sprang så jag bestämde mig för att springa! först sov jag till 5 sen på med spring kläder. sprang ungefär 1 mil och 4 km1 timme och 10 min. bra va? och julia som kom först på minimaran som var 1 mil sprang på 1 timme typ, fan jag hade ju typ vunnit.men nästa år dååå fan! haha sen blev det duschen, äta lite och nu ska jag göra moppe test igen. sen måste jag träna på musiken som är tills imorgon om jag klarar det så får jag vg i slutsbetyg. pussar frida

tyvärr är jag för sleten för att ni ska få se mitt ansikte ;)


Kommentarer
Postat av: m

Åhh frida vi sa ju att du skulle vara med!!! ;( <3<3

2010-06-08 @ 21:29:48
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: linn andersson

fin tröja! :D<3

2010-06-09 @ 07:10:07
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0