nyss ätit

yes övertexten säger allt ;) jo förresten jag hoppade stutsmatta innan men jävlar vad jobbigt det blev efter en stund helt sjukt! så gick in och satte på tven haha låter bra ;) efter ett tag ropade mamma: MAT! det blev grillat med potatis grateng vet inte hur det stavas men shit samma, nu blir det snart duschen. sen ska jag plugga lite inför moppe provet! fatta jag är närvös! nästan alla som jag känner har inte klarat det och får göra om det. så jag ska fan klara det på första men då måste jag ju oxå plugga.., förresten har bara 2 riktiga skoldagar i skolan denna vecka! fyfan vad härligt!, måndag-valing skoldag, tisdag-minimara ska springa 1 mil, onsdag-vanlig skoldag, torsdag-windsurfning med klassen och fredag- städning och kolla på film, slutar vid 1 :) nu måste jag hoppa in i duschen! pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0