a part of me

jaha kvällen igår va mysig. kom massa folk till min lägenhet vi startade film och snackade massa! sen vid halv 1 åkte killarna hem. malin johanna karin och cornelia sov hos mig i lägenheten! alla somnade vid 4 förutom jag och karin, brukar alltid sluta att vi somnar sist iaf vi somnade vid 5 vaknade sen av att två äcklen vid namn karin och malin försökte väcka mig och klockan var bara 10 gissa om jag blev sur! men de två ungarna är så gulliga så man inte göra något annat än att älska dom ;) vi gick upp vid 11 eller något städade och sen åkte de hem. nu har jag ätit och känner för att bara sova så det ska jag nog ta och göra. sen blir det ut och springa! ikväll hoppas jag på fest! pussar frida

från förra gången ;)

Kommentarer
Postat av: m

haha jag och karin och våra hoppande djur! ;) kommer inte ihåg vad vi kallade domm.......:( <3 haha jag älskar dig med sömntuta! :D :D

2010-11-06 @ 21:45:06
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0