don't let me go.

shuue :)

klockan rinde 7 idag,upp för skolan jobbigt var det att komma upp kan jag säga! efter skolan gjorde jag och syster ''negerbollar'' och startade filmen the boy in the striped pyjamas riktigt bra film kan jag säga! om du inte har sett den så gör det,lätt värt :) sen läste jag so så nu är det bara frågorna kvar som jag inte kan göra hemma. sen har jag försökt komma på en text till min låt som jag måste göra i musiken för att få mvg. tränade lite oxå så har gjort både armhävningar och situps! så nu har jag duschat. imorgon blir det skola sen ut och springa + plugg för vet ni vad jag har bestämt mig för! att träna få bort fettet och gå ner vikt + inget onyttigt såklart! så här ska det tränas målet är att bli hyffsat slim innan resan till thailand som är i januari, önska mig lycka till! ;)

me today

lite längre kofta/tunika-gina
mörkblå jeans(ser ut som svarta på bilden men de är blåa)-gina
smycken- olika ställen,guldfynd,gekås m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0