dripen dropen

hallå!

skolan idag, sen efter skolan åkte malin med mig hem. bakade kladdkaka och plugga so som jag nu behöver skriva in på datan. sen drog vi på oss termobyxor,vinterjacka vantar och mössa och drog ut i snön! hittade min lilla syster och hennes kompis jessica i snön och vi bestämde oss för att dom skulle ner i snön! så hade snöbollskrig med dom en stund! sen bestämde vi oss för att åka pulka och sånt ist. gick inte världens bästa men jaja sen slutade det med att jag och malin gjorde varsin snöängel och låg där i snön och pratade mycket mysigt. gick sen in och satt oss vid datorn en stund. nu har malin åkt och jag sitter här själv,ska snart göra min styrka och sen blir det duschen! pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0