gonna take my time

har nu ätit kebabrulle och tränat (y) imorgon är det skola så känner att lägga mig tidigt idag för att orka upp imorgon, hur det nu kommer gå vet jag inte eftersom jag somnat 3-4 eller mer varje natt så kommer nog bli rätt svårt att somna. jag ska börja med en ny sak! jo springa minst 2-3 gånger i veckan! hur det oxå kommer gå får vi väl se, har sagt det många gånger men nu fan ska jag ta tummen ur röven och börja göra det på riktigt! skriver mer imorgon efter skolan eller vänta efter mitt utveckligssamtal som är dirr efter skolan så ni får vänta ännu lite längre! pussar frida
_____________________________________________________________________________________________

min största rädsla! ja ni som inte visste så har jag så sjukt stor rädsla för att bli ''tjock'' eller ah gå upp i vikt överhuvudtaget! men jag har absolut inget emot större personer! men jag vill själv inte bli det! så här ska fettet brännas bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0