here comes the flood

hej hej!

skolan idag var väldigt seg! och jag kan säga att jag inte var pigg jag heller. och när den väl var slut stog utvecklingssamtalet framför mig. gick väldigt bra! låg på vg i de mesta ämnena nästan! eller så jobbade jag så jag nästan låg på vg eller mvg! när jag sen åkte hem så tog jag mig lite paj och sen satte jag igång mitt engelska arbete! så nu har jag skickat det till min käre lärare. nu är det bara matten som jag ska plugga! imorgon blir det hemkunskap då jag ska laga min egen mat! mycket nervös! tänk om massa går fel.. men aja hoppas på att det blir bra ändå. sen blir det plugga matte efter skolan. måste gå nu pussar frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0