jag flyger utan vingar.

hallå hallå!

kan börja berätta om dagen igår, började med att vi kom till skolan satte oss i en buss upp mot halmstad där det var gymnasie grejs för alla 9:or själv hittade jag inget som jag blev intresserad av. träffade även massa kompisar där! sen buss hem. kom till skolan kvart över 1 typ. vi fick ta tidiga bussen hem great säger jag bara! sen på kvällen vid 8 åkte jag in till stan för att kolla bio med elin,robin,robin,jesper och johan. hämtade ut våra biljetter till jackass 3D, och sen gick vi till hemma kväll. efter bion som var slut kvart i 11 åkte vi till mig. kollade film och sånt till 1 ungefär och sen åkte dom hem. vaknade idag av att några bajskorvar vid namn karin,cornelia och linda ringde mig kl 10. men somnade sen om efter jag ''pratade'' med dom. vaknade sen igen kl 1. sen idag har jag bara räknat matte så duktig som jag är! idag vet jag inte vad som händer kanske umågs med några, och ja det är snö ute.. men dock inte så mycket som inatt då jag var ute så det håller på att försvinna bra eller dåligt? i dont know. nu ska jag gå iaf pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0