jag siktar mot toppen!

hey!

kom hem från elin för en liten stundsen! började med först skola. sen skulle vi egentligen dirr till stan men filip nylen tvingade oss att följa med till trönninge och äta pizza med han först så, så blev det. sen sprang vill till bussen vidare till stan. i stan köpte jag bara en skjorta skulle egentligen köpt en grej för hår,naglar och hy. men när jag frågade om det på apoteket fanns det någon annanstans och vi orkade inte gå runt och leta. sen kom vi med bussen hem till trönninge vid halv 7 med lite små problem! haha. pappa hämtade mig sen. hem duschen och nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen. lägga mig tidigt kanske pga att jag inte sov något inatt eller jo somnade kanske vid 1-2 vet inte varför bara vände mig hela tiden och kunde inte sova. resultatet på morgonen var ju inte världens bästa. Pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0