p.s i love you.

hejsan!

vaknade kl 05:22 idag.. hur lyckas jag? men somnade om och sen väckte klockan mig kl 07:00 drog mig motvilligt från sängen mot skolan. men man blir ju lite gladare när man vet att tisdagar är den slappaste dagen! börjar med slöjd har trädslöjd som det faktiskt går riktigt bra i och jobbar nu mig uppåt mot det högsta betyget! sen 1 halvtimme so, där kollade vi på film hela lektionen. lunch och efter lunchen idrott och sist målpass där jag har syslöjd. så har min dag sett ut. imorgon blir det besöka PS (pederskrivares skola) åh det kommer bli så pinsamt! varför? jo min stora syster går där i 2:an och varje gång jag är t.ex på fest eller ah bara råkar träffa hennes kompisar så säger dom alltid: hej johannas syster! haha aja en bra sak är ju att alla vet vem man är, lite respekt sen när man börjar på ps och känner en 3:a lixom? haha. efter det ska jag gå på stan med några tjejer. så bloggar imorgon när jag kommer hem. pussar frida


Kommentarer
Postat av: Anonym

respekt, de tror jag inte direkt...

2010-11-30 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0