stan!

hej!
dagen började med skola. sen efter skolan åkte jag julia och hanna in till stan. shoppade en blus och klackskor!
bild kommer i slutet av detta inlägget. sen hem, och äta nu har jag duschat snackat med massa om imorgon och sånt. nu ska jag ta och snart gå och lägga mig imorgon kommer det bli en lång dag! pussar frida
kom på en grej! är det bara jag som tycker det är grymt snygg med läppstift typ rött eller någon färg nu på vintern? lyser upp så fint och man lägger märke till det?, på bilderna under har jag lite rosa läppstift men bara väldigt lite! men skulle lätt kunna använda det nu i vinter! :) vad tycker ni om läppstift?

me today





grejer jag köpte idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0