träning nu!

har nu kommit hem! har inte hunnit berätta om ifredags tills nu för jag har inte varit vid datorn något alls i helgen. iaf i fredags var det fest. jo det var bra till början men sen spårade det ur. kom hem tidigt den kvällen pga olika skäl. sen vaknade jag upp hos annie nästa dag, där var oxå ida. vi snackade om festen och massa! sen kom mamma och hämtade mig. jag fixade mig och sånt för att sen åka till farmor och äta för hon fyllde år. sen dirr efter det åkte jag till elin vi gick sen till jeppe och kollade på film med robin robin johan och jeppe såklart. sen gick vi hem och somnade vid 3-4 något.vaknade idag vid 12 hos elin klädde på mig och sminkade mig sen kom pappa och hämtade mig vi åkte sen och åt middag med släkten eftersom det är fars dag. linn var även där och vi hade mycket att snacka om. sen hem byta om och nu ska jag snart på träning i rolfstorp så måste gå nu pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0