fredag och lördag.

Fredag: efter skolan åkte jag moppe hem till linn. när jag kom till henne åt vi sen drog vi till stan :) köpte ett par skor! sen gick vi till espresso house och bara pratade och drack något som jag inte kan namnet på ;) sen åkte vi hem. skulle egentligen sovit hos henne men det blev ändrade planer och jag åkte till skolan och träffade massa folk ist! blev ist att jag sov hemma hos hanna :)

Lördag: vaknade upp hemma hos hanna. åt och sen duschade där. vi drog sen in till stan och kollade runt lite. sen drog vi hem vid 3 och jag tog moppen hem. nu har jag ätit och sitter fortfarande och funderar på vad som händer ikväll! men nu ska jag gå pussar frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0