wiiie

vaknade upp hemma hos julia idag kl halv 8! awesome annars brukar jag gå upp vid 7. sen åkte vi till skolan. hann precis med bussen som skulle in till stan eftersom vi skulle kolla på bio med klassen, fick springa för att hinna på den! sen kollade vi på prinsessan var nog den tråkigaste filmen jag sett ärligt talat! kom hem till middagen och hade sen vanliga lektioner. efter skolan åkte jag julia och robin till donken :) sen hem. nu har jag pluggat spanska för imorgon blir det prov! ska snart fortsätta plugga :) just det pappa kom hem innan och han bah: vill du ha en ny dator stationär? jag blev överlycklig! äntligen slippa laptop! så ska få den i helgen :) måste gå nu pussar frida

Kommentarer
Postat av: julia

bortskämd! men sjukt najs;)

2010-10-28 @ 17:55:39
Postat av: micke grankvist

najs! :D <3333333333333

2010-10-31 @ 00:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0