plugg klart...

eller ah nästan xd haha näe men har inte gjort så mycket pluggade men har räknat framåt lite så jag kan hinna klart med tex matten tills provet är. har precis duschat så känner mig fresh! :D imorgon drar jag hem till elins place och planerar en massa inför helgen, och snackar om massa andra grejer som hänt, grymt! :) kommer antagligen kanske skriva ett inlägg på kvällen. nu ska jag dra! pussar frida

haha jag och malin nu i sommras! :) ungefär såhär slutar det alltid med när vi ska plugga, eller ah kolla på tv och baka brukar det bli haha puss på dig :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag ääälskar våra lektioner! ;) <3 :*

2010-09-21 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0