tränat

kom hem från träningen för en stund sen. idag var bengt damernas tränare som vi brukar ha sjuk yes! han är så grymt jobbig typ ah säger att vi suger och sånt och massa. så vi hade våra ungdomarnas ledare mycket roligare träning! aja efter träningen åt jag lite, ska snart fixa mig och sånt för sängen. har ni tänkt på vilken härlig känsla det är efter träning när man lägger sig i sängen och är helt slut och bara somnar? så känner jag att det kommer bli nu :) skriver mer imorgon. pussar frida

Kommentarer
Postat av: linn andersson

svar, men jag kanske ska på fest då..men får se hur jag gör. vi får snacka om det! :)<3

2010-09-01 @ 22:02:12
URL: http://liynn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0