alligator sky

hejsan!

igår åkte jag som sagt på grillning, det var mysigt! fast jag var väldigt trött. sen åkte jag och malin hem till louice, fixade oss och sen åkte vidare till någon kille i veddige som hade grogg. drack inte så mycket och det var rätt tråkigt i början men sen när vi nästan skulle hem blev det roligare ;) kom hem vid 1 lite över. låg och pratade med malin och louice en stund sen somnade vi, vaknade idag vid halv 11. gick upp åt frukost sen åkte jag och malin iväg på fotboll och louice iväg för jobb. kollade valinge-bois och valinge vann med 3-2! sen åkte jag hem och solade, nu väntar jag på grillat! ska ta och sätta mig och göra lite matte med. imorgon blir det feeeest! grymt taggad! xoxo frida


överredigerad men orkar inte bry mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0