äntligen hemma!

så har varit hemma i ca 20 min nu ;) haha började med skolan, sen stannade många i klassen som behövde jobba med sina träslöjd eller syslöjd saker och så jag stannade och gjorde nästan klart träslöjd skåpet. kom hem vid 5 typ satte mig lite vid tven sen ringde malin vid 6 ungefär och vi gick och och gick i det fina vädret! jag tänkte inte riktigt och tog vinterjackan men det var så varmt att man kunde gå i kofta! gud så skönt det var. kom hem vid 8 ungefär. imorgon blir det opera med klassen, och det betyder sovmorgon! samlas vid skolan kl 20 över 11 :D åker buss upp till göteborg och först kollar bakom kulliserna eller ah något sen får vi gå på stan i flera timmar och sen är operan, buss hem kommer hem vid 11-12 inatt och sen väntar skolan nästa dag, kommer dö! haha nu ska jag ta och fixa min outfit för imorgon och sen blir det duschen. xoxo frida

P.s två videoklipp från idag när jag och malin var ute och gick med malins häst! kolla malins blogg
---->http://mauolin.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0