dag 18

Min favoritfödelsedag

det var när jag fyllde 6-8 år? där emellan kommer inte ihåg riktigt, men iaf det var min födelsedag, jag kommer ihåg att det var kalas, jag och linn sprang till min brors rum där han låg och sov, och vi hoppade i hans säng tills han vaknade! så tog han fram ett paket till mig, blev så glad när jag öppnade det och såg att det var marcolio skivan som jag då hade önskat! tror även att vi fick ligga bredvid han och vilade en stund med. Gud vad jag saknar det, vad jag saknar honom.


Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Svar: Nej, har ju ny mobil..:(



Kommer ihåg det som om det vore igår!<3

2011-04-03 @ 10:21:07
URL: http://linnaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0