dag 20,21,22 och 23!

oj vad dålig jag har varit med dag grejset! men bättre sent än aldrig.

Dag 20-den här månaden

denna månaden har inte varit i mer än 7 dagar så har inte så mycket hänt, opera,nationella prov, skola, gå rundor, tränat. inte mer än det ungefär! och tror att denna månaden kommer bli som det ser ut just nu faktiskt.

Dag 21-ett annat ögonblick

Haha jag som hade svårt att komma på ett förra gången, hmm näe jag vet faktiskt inte alla mina ögonblick med mina underbara kompisar?

Dag 22-Det här upprör mig

Är nog inte bara jag, men jag är helt emot djurplågeri! klarar inte av att ens se filmer och sånt när dom dödar något djur på de hemska sätten! jag menar vad fan tänker sånt folk med? inget antagligen. det är en sak av många saker som jag blir upprörd av.

Dag 23-Det här får mig att må bättre

Som sagt alla mina fantastiska vänner får mig att må bättre än bäst! dom som alltid ställer upp,finns där för mig. att röra mig får mig också att må bättre t.ex. springa/spinning cykla! känslan när det inte är mycket kvar och då man tar i som mest, så jävla skönt och man blir så glad! många säger att jag aldrig kan bli sur, att jag alltid är glad, kanske är rätt? för vet ni vad, visst jag har mina upp och ner dagar och jag kämpar som fan för att ta mig förbi dom men annars mår jag förjävla bra! där har ni svar på det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0