i'm number four!

godmorgon!

börjar med att berätta om gårdagen. började med skola, slog ut en del av min tand på lektionen (y) bara jag som lyckas alltså! jo det var såhär, jag skulle skoja med en kille i min klass, jag hade tvättat händerna och så tog jag dom i hans ansikte. självklart skulle han göra igen men då tog jag händerna för mitt ansikte och snurrade runt ett varv men det jag inte var uppmärksam på var att där stod en dörr öppen, slog huvudet rakt in i dörrens sida? allstå den smala ''karmen'' och bet loss en del av min tand, ni skulle bara veta hur ont det gjorde! ;) kom hem fick reda på av pappa att jag kommer få en ny mobil för att dom inte kunde laga min pga så mycket fel, (har varit inne på lagning i 1 måndad tror jag) hoppas att jag får välja vilken jag kommer få! iaf på kvällen var det fest hos oskar, för hans och idas födelsedag! var riktigt roligt även fast jag var nykter(nästan).... haha idag får vi se vad som händer, men ska iaf ut och springa! och även kanske se i'm number 4 awesome! xoxo frida

outfit från igår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0