sidan är tom när jag vänder blad

hejsan, har inte skrivit på rättså länge! men har helt enkelt inte haft tid.
iaf lite snabb info inom några av de senaste dagarna.
Onsdag-var med älskade linn! åkte till donken där vi åt varsin glass och pratade om allt. Sen ringde vi Elin och Jesper och körde till hajen med dom sen vidare och kollade på fotboll och sen körde jag och jesper hem linn och sen åkte även jag hem.
Torsdag- Skolan, efter skolan var det hem plugga på matten och sen vidare på träning. tränade bara ett tag sen åkte jag iväg för att kolla på när Johanna(stora syster) gick som modell på ps.Var riktigt roligt att kolla på och ska nog söka in för nästa år! sen åkte vi och handlade och sen hem och sova.
Fredag (idag)- Skolan, prov i matte.. gick super mega dåligt för vi inte fick andvända miniräcknare alls under hela provet. så blir nog ett ig där! resten av dagen var väldigt slapp! så nu har jag varit hemma ett tag.ska nog vara med elin jesper och robin sen kanske :) har lite plugg jag måste göra i helgen tyvärr, annars är det två fotbollsmatcher och valborg som gäller! xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0