snabb uppdatering!

hejsan!

igår var det som sagt opera/musical, sööög riktigt hårt. visst dom var väl bra på att sjunga och sånt men tror det är lite mer för äldre som det passar. kom iaf hem vid 12 och var inte trött så la mig och åt godis eftersom jag inte hade ätit någon kvällsmat så var as hungrig och då var det närmast. somande efter det och när klockan ringde idag vid 7 ville jag bara dö! drog mig ur sängen och gick till skolan, kan säga att inte många i klassen var riktigt på topp idag, 2 somnade nästan på lektionen! iaf sen hem och direkt somnade jag och vaknade upp nu efter 4 timmar, haha jag som hade tänkt träna och massa idag blev det ändring på! nu ska jag ta och duscha sen sova igen för är fortfarande helt slut! xoxo frida

tre scener från oprean/musicalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0