snart börja fixa mig!

skolan idag då, var nationella i engelska hela förmiddagen. gick väl sådär, hopppas på det bästa som vanligt! sen var det svenska och engelska igen.. men det var rätt slappt. nu ska jag börja fixa mig för fest ikväll! är inte så taggad just nu men verkar som det kommer roligt folk så blir det nog mer sen!

Dag grejen!

Dag 24-Det här får mig att gråta

Folk som sviker en, det hemskaste som finns nästan, såna man litar på men så är dom helt åt helvete dumma. men folk som dör eller får väldigt svåra skador är också väldigt hemskt t.ex. folk som sitter i rullstol blir så ledsen för deras skull visst börjar ju inte gråta för det men det är väldigt lessamt att se. Sen självklart sorliga filmer får mig alltid att gråta om det nu räcknas? ;) xoxo frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0