torsdag

skolan som vanligt idag, bara att vi hade nationella i engelska. gick sådär! sen rullade skolan på som vanligt, när jag kom hem la jag mig och sov i någon timme. vaknade gjorde styrka och duscha. nu har jag lagt fram bikini för imorgon då vi ska bada med 9a. vill inte,vill inte! hatar att visa mig i bikini, känslan att alla glor på en, och tycker det är svårt att bara göra det för våran klass, så ska vi bada med 9a oxå, fan. aja bara att bita tag och göra det! nu sitter jag och färgar mina ögonfransar hihi xoxo frida

________________________________________________________________________________________________

Dag 28- det här saknar jag.

tiden med alla brudarna! vi hade så jävla roligt, men nu träffas vi nästan aldrig. får hoppas att på sommarlovet kommer vi ihop igen, festar och ligger på stranden! älskar er tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Sommaren kommer bli awesome, ska träffas var och varannan dag! Ska ligga och steka på stranden på dagarna och på kvällarna festa järnet! Älskar dig <3

2011-04-13 @ 21:22:22
URL: http://emeliiiejoohansson.blogg.se/
Postat av: Natalie Markusson

Älskade Frida, det är Onsdag idag och inte Torsdag?<3

2011-04-13 @ 21:29:06
URL: http://natalielovisamarkusson.blogg.se/
Postat av: annie

Vi måste träffas oftare! sommaren kommer bli grym!!!! :D puss min älskade vän! <3

2011-04-14 @ 20:14:49
URL: http://aanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0