13 december

nu är det inte långt kvar till julafton alltså! åh vad jag längtar, men det jag längtar till mest är nyår! iallafall, kom hem från linn idag, var ju riktigt smart igår och glömde min dator på bussen när jag skulle hem till linn så fick åka till där bussarna stannar över natten med linns mamma så fick dom söka efter den, dock tog det ett bra tag innan vi faktiskt fick ett svar om att den var där! gissa om jag var rädd om att vi inte skulle hitta den,betala 11000 hade inte mina föräldrar blivit så glada för, men iallafall så vi skulle åka dit idag och hämta den så blev en natt till hos min käraste linn. idag var det upp tidigt för skolan och hämtning av datorn. nu är jag hemkommen och ska försöka få klart min svenska novell, bara jag som är riktigt dålig på att skriva noveller? jag har absolut ingen fantasi när det gäller sånt. nä nu måste jag gå , puss!


du ska veta att du är jävligt bra, för du är den du är och ingen annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0