hos linn

ligger just nu hemma hos linn där jag ska sova inatt, igår var jag först med linn sen åkte vi till annie var med henne en stund senare åkte hon till en fest i trönninge som jag och linn inte fick plats på, så vi bara tog det lugnt och chillade hos henne. skulle vänta på henne tills hon kom hem. men så skriver annie sen att vi kunde komma så vi åkte dit, var väl rätt roligt där men eftersom jag och linn var nyktra var det inte riktigt lika kul för oss. kvällen slutade med efterfest hos annie med de gamla vanliga. sov även över där, idag så vaknade vi upp vid 1 någon gång och bestämde oss för att gå ut och gå. sen åkte annie iväg på träning så jag och linn fortsatte att promenera då ringde marcus och frågade vad vi gjorde så kom han och hämtade oss. sen körde han oss till linn och här är vi! har nu pluggat lite matte som jag har prov i imorgon, kul nej! ne nu ska jag dra! skriver imorgon pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0