tisdag!

hej mina kära läsare!

sov hos linn inatt, igår kom jag hem åt och duschade + försökte plugga lite. sen körde johanna mig till linn för att lämna mina saker och gå till marcus. han hjälpte mig och plugga lite men gick inte så jätte bra för han tog min dator och logga in på facebook istället haha. sen vid  10-11 följde han med mig en bit påväg tillbaka när jag skulle gå hem, träffade då linn också som skulle möta mig, stod och pratade en stund sen gick jag och linn hem. låg  och försökte plugga till halv 12 ungefär gick inte alls bra.. hoppas jag kan det tillräkligt för provet idag. efter skolan idag åker jag hem till linn och sen imorgon är det sista dagen i skolan, hur härligt är inte det? plus att jag får 9 extra lediga dagar för jag drar till thiland underbart! :D skriver mer sen! pussar frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0