goder morgon!

nyår blev en fin start på året! visst kunde varit bättre men jag är ändå hur nöjd som helst. började med förfest hos ida åt och groggade och dansade (y) sen gick vi vidare på fest hos någon maria? eller hon hette något på m iallafall...sen vidare ner till stan, kollade fyverkerierna och sen gick vi på stan lite och sedan vidare hem. när vi kom hem satte vi oss och kollade på film och sen vid 4 halv 5 somnade vi. blev väckt idag vid halv 10 var nog det jobbigaste jag varit med om! skulle nämligen bli hämtade vid 10 så började packa ihop sakerna och sen åkte vi hem. när jag kom hem hörde jag hur sängen ropade på mig så gick dirr och la mig, vaknade sen ungefär 4 timmar senare. så nu har jag ätit och ska snart duscha och sen får vi väl se vad som händer! xoxo frida
P.s bilder har jag tyvärr inga men dom kommer så fort mc/annie har lagt ut dom på facebook!

Kommentarer
Postat av: m

hur går det med kamera sladden frida? ;) man kan sätta in minneskortet i datan. fast vet inte var just på din data :p <33

2011-01-01 @ 16:55:05
URL: http://mauolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0