hallåsan!

japp igår hände det inte så mycket här i thailand, eller rättare sagt allt var som vanligt! solade badade och senare på kvällen blev det dricka en massa drinkar! mums.... somnade väldigt sent och idag vaknade vi tidigt för frukost sen solade vi + badade sen kom en kille(thailändsk) som tog min vollyboll som jag stog och hållde i och så helt plötsligt spelade vi fotboll på stranden! riktigt kul var det. och sen kom även pappa peter och massa andra som deltog haha. sen efter det tog jag mig en skön dusch och nu sitter jag här! imorgon byter vi hotel till ett riktigt lyx hotel awesome! xoxo frida

Kommentarer
Postat av: malin

inte alls avis ;) sa du sawadikap, chan chu frida. tsub tsub ? :D

2011-01-15 @ 11:28:30
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: h

...eeeeeeeller jin dii doay :D

2011-01-16 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0