hejsan!

äntligen sitter jag med gratis internet i thailand nu! har just nu bara 4 dagar kvar här :( iaf de senaste dagarna har det varit party och stranden! inte visste jag att man kunde festa och ha så kul med sin syster! har även firat mammas födelsedag och igår firade vi sanne och britt som fyllde 9 och 50 år! vi är ju som sagt 2 familjer här nere i thailand! så grattis till alla dom! på mammas födelsedag red vi på elefanter det var hur häftigt som helst! och vi badade även i vattenfall. idag ska vi iväg till patong och stor shoppa awesome! och så kanske även flyga falmskärm! sen blir det nog stranden dom sista dagarna måste gå nu shoppingen väntar! pussar frida
party med syster!

mer bilder får ni när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ni hem på torsdag så att ni är i sverige då eller åker ni (i thailändskt tid) ?? ^^ <3 om jag ska gömma mig i huset måste man veta......<3

2011-01-24 @ 19:57:27
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: karinbengtsson

ska ni till tampong sen också?:*

2011-01-27 @ 16:59:42
URL: http://karinabengtsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0